lördag 24 januari 2009

Förnyat bloggen lite

Ja man måste ju hänga med i svängarna. Så nu är bloggen lite förnyad i utseendet! Tack för hjälpen, Stina!!! :-D
Nu kanske man får lite ny energi att blogga ofta, jag menar nu när det är så schysst färg på sidan, å så med mina små goa knattar på bilden....

Annars är det förkylt här i stugan. Tony har ont i halsen och jag har huvudvärk och ont i käken/tänderna. Hostat har vi ju också gjort ett tag. Så idag fick jag avboka middagsgäster (aldrig kul) men vad gör man. Är jag inte friskare på måndag så får jag be om lite penicillin. På torsdag ska jag åka till London med jobbet och då vill man ju inte vara sjuk.....

Ikväll har vi pyjamasparty här - jag och barnen. Så efter de duschat satte vi på oss pyjamasar allihopa, Colin tände discolampan och vi shakeade loss i nya sovrummet. Haha. Ni skulle sett oss....

Vi hörs snart igen! Må gott vänner! Tack för att du tittade in!

3 kommentarer:

  1. Åhhhh...så fint det blev! Å så personligt!!

    SvaraRadera
  2. Å vilken skön i dé med pyjamasparty! Så ska det låta!

    SvaraRadera